Ласкаво просимо

Пошук

Меню

Категорії товарів
Мінімальне замовлення НЕ ОБМЕЖУЄТЬСЯ !!! * за умови оплати замовлення на рахунок.
Муляжі, бутафорія, копії
Порівняти товари

Манекен, копія, реквізит - модель предмета в натуральну величину, використовувана для

театральних постановок, в навчальних цілях, для оформлення вітрин, оформлення інтер'єру, виробів і т.д. Манекени. Для чого вони потрібні? Хороший товар здатний продати сам. Варто лише розмістити його «за склом», тобто в правильно оформленій вітрині і покупець не відразу помітить якісну продукцію. Але що робити, якщо товар швидкопсувний? Мистецтво реклами і штучних продуктів Апетит пробуджується під час другого контакту перехожого з вітриною. Один побіжний погляд за скло і – рішення про покупку прийнято. Тому вітрині продуктової торгової точки, а також внутрішнім прилавкам слід приділити велику увагу. Естетика і функціональність поєднуються тут в концепції штучних виробів (муляжів). Що вони собою являють, і де виготовляються – ось про що наша стаття. Навіщо потрібні муляжі? Одяг, взуття, ювелірні вироби та інші товари непродовольчої групи відчувають себе комфортно в вітрині. Але їстівні продукти, на жаль, у відкритому вигляді швидко псуються. Можна, звичайно, оригіналізувати і замовити дорогу вітрину-холодильник. Але зазвичай в таких випадках вдаються до муляжів. Манекени слід розділити на два види: P.O.S.-матеріали, тобто збільшені друковані копії реальних товарів або їх пакетів і копії педметів. Друкарські муляжі розміщуються, як правило, у верхній частині полиць і стелажів, де немає сенсу розміщувати товари. Але завдяки великим розмірам вони там прекрасно «працюють». Продавці також люблять розміщувати муляжі на зовнішніх вітринах магазинів - як елемент зовнішнього оформлення. Ось, мабуть, і головна схожість їх з копіями. До речі, існує практика заміни неїстівних товарів підробленими копіями. Наприклад, парфумерно-косметичні компанії можуть використовувати гігантський флакон парфумів в якості центрального експоната своїх вітрин. Збільшений розмір в даному випадку призначений для того, щоб покупці могли побачити потрібну продукцію здалеку. Гігантизм як своєрідний знак, сигнал до дії можна вважати в даному контексті одним з напрямків філософії реклами відомої французької компанії. За кордоном є фірми, що спеціалізуються на виготовленні таких об'ємних муляжів. У них можна замовити будь-який манекен будь-якого розміру. У Росію такі «замінники» відправляють в основному постачальники продукції. До речі, виставляти «живий» продукт, особливо дорогий, небажано ще й тому, що він небезпечний - його можна вкрасти, розбивши скло. Наприклад, в ювелірних магазинах прикраси знімають з вікна на ніч. У нашій країні ситуація з виготовленням підроблених товарів досить напружена, якщо не сказати, дуже погана. Спеціалізуючись на цьому виді діяльності, на виготовленні такої продукції компанії один-два рази і вчилися. За великим рахунком, цим займаються театри або кіностудії. Майстерні з виробництва муляжів або окремих художників приймають замовлення на виготовлення модельно-фіктивних виробів, їх оформлення вітрин. Підробітки у вигляді оформлення вітрин супершопів і різних виставок давно стали звичними для так званих професійних «видовищників». До речі, їх майстерність іноді призводить до курйозів. Одного разу один з відвідувачів виставки, прикрашений фіктивною майстернею художньо-виробничого комбінату Міністерства культури, купив блюдо з червоною ікрою. Чоловік збентежився, а замовник зрадів. А під час святкування в колективі майстрів фіктивної майстерні дня народження співробітниці, її подруги з сусідньої майстерні, мало не з'їла ласий шматочок торта з пінопласту. Також були надзвичайні ситуації. Так, телевізійний хлопець, зневірившись зібрати зграйку голубів, звернувся до виробників муляжів. Тоді їм довелося відійти від професійного принципу оголеного наслідування. Тому що хлібні крихти, які збирали птахи, були цілком реальними. Якщо не брати до уваги, що вони їх замочили в ... Горілка. Але, втративши свої льотні якості, п'яні голуби, були готові відстріляти не менше 10 дублів поспіль ... Пінопласт і пластик: жувати - не жувати Матеріали, з яких виготовляються такі вироби, коштують недорого: найчастіше це пінопласт і пластик. Сама праця цінується дорого, так як його специфіка виключає будь-яку механізацію. Якісний екземпляр виготовляється вручну, а це вже авторська робота. Можна, звичайно, купити партію китайських пластикових овочів і фруктів - дешево і багато. Але наскільки шикарніше виглядає вітрина або прилавок, індивідуальний стиль якого створюється за рахунок авторських муляжів виробів. Подібний стиль, до речі, поширений в скромних, недорогих магазинах.Об'ємні муляжі шинки, смажені поросята, немов дрімають для показу в центрі величезного позолоченого страви, що світяться «твердокопченими» сосисками, загорнутими в блискучий станьол, величезні штучні «осетрові», підвішені на гачках в вітрині, шпигують за перехожими з фальшивих бочок «сома» і «щуки» з пап'є-маше - завіса відкрита, а невеликий театр-вітрина починає своє щоденне дійство.

Оберіть, будь ласка, мову сайту